Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 17:57 - Another day
Автор: corwin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1547 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2008 03:44


Мисъл няма, само чувства...понякога...при мен - сега. Липсват ми много хора. Липсват ми роднини, липсват ми приятели, гаджета, врагове... Чувствам се празен. Навън вятъра носи листата на разголените дървета; един ЛАН кабел се скъса преди минути...горките потребители.

Самотата е чувство, което не си спомням. Винаги съм заобиколен от хора, не съм оставал истински сам от много, много време. Дали ще е виртуално или лице-2-лице, все някой е до мен. Май имам нужда от това - да съм сам. Поне за малко.

Само човек, които е карал някога мотор на по-далечно разстояние може да разбере, какво е да си сам. Това да искаш да мислиш нещо друго освен това, какъв е следващия завой, колко да легнеш, мокър ли е пътя, има ли неравности, има ли коли отсреща... Но да не можеш. И да не трябва.

Звука под теб е див и плашещ, ти си едно цяло със звяра и го покоряваш. Всичко покрай теб полита назад, губиш го от поглед, губиш и спомена за него само след част от секундата, защото мисълта ти е заета да проучва какво следва..., а то идва толкова бързо. Палитра от цветове, парчета реалност се смесват и объркват наоколо, всичко се случва толкова бързо, че нямаш време да му се насладиш истински. В главата ти бучи вятъра, образува се невидим воал, който ти се струва, че няма да можеш да преминеш, той се опитва да те отлепи от мотора, да те повали, да те избута. Но успяваш. Отдавна не можеш да различиш нищо покрай теб, но и не се опитваш. Адреналин се инжектира в цялото ти същество. Движиш се с 200 км/ч.

Глупостта е чувство, което винаги ме удивлява. Всички сме били глупави понякога. Много са глупави за цял живот. Това е красотата на глупостта, хората никога не осъзнават, че са глупави, когато наистина са. Не е като да усещаш, че си гладен или ти е студено, или си самотен... Само един истински глупав човек, може да бъде наистина напълно щастлив и безгрижен. Май затова някои от нас се правят твърде често на глупаци...






Гласувай:
0



1. анонимен - :)
05.10.2008 19:12
недей с 200, на по малка като спукаш гума е голям ... страх... немога да си го представя с 200.
досега не съм пробвала с пистарка, би ми било за пръв път... :)
цитирай
2. анонимен - 1-time stupidity
05.10.2008 23:57
Осъзната глупост беше това, но трябваше да го направя веднъж. Да, усещането е уникално, но не мисля да го търся повече.
Обещавам да съм нежен...с газта...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: corwin
Категория: Други
Прочетен: 37471
Постинги: 10
Коментари: 8
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930